Šta ako dobijete previše kilograma u trudnoći? 

U većini slučajeva, žene ne bi trebale pokušavati gubiti kilu ili ići na dijetu u trudnoći.

Ako je žena pretila u trudnoći, doktor će vjerovatno savjetovati gubitak kilograma. Trudnica bi trebala gubiti kilograme samo pod doktorovim nadzorom i s njegovim dopuštenjem. U većini slučajeva, žene ne bi trebale pokušavati gubiti kilu ili ići na dijetu u trudnoći.

Kako dobiti dobru kilažu u trudnoći?

Ako vaš doktor želi da dobijete kilograma, pokušajte s ovim savjetima:

  • Jedite 5 do 6 manjih obroka svaki dan.
  • Čuvajte uz sebe brze i lagane zdrave grickalice poput oraha, grožđica, sira i krekera, suhog voća, sladoleda ili jogurta.
  • Namažite kikiriki putera na tost, krekere, jabuku, bananu ili celer. Jedna supena kašika kremastog kikiriki putera daje vam oko 100 kalorije i 7 grama proteina.
  • U pire od krompira, kajganu ili tople zobene pahuljice dodajte nemasno mlijeko u prahu. 
  • U svakodnevne obroke dodajte putera ili margarina, kremastog sira, sosa, pavlake i sira. 

Šta ako dobijete previše kilograma u trudnoći? 

Ako ste dobili više kilograma nego što vam je doktor savjetovao, prvo s njim popričajte. U većini slučajeva najbolje je čekati poslije poroda da počnete mršati. 

Evo nekih savjeta za usporavanje debljanja: 

  • Ako jedete brzu hranu birajte proizvode s manje masnoća, poput pečenih pilećih prsa, sendviča s paradajzom i kupusom (bez sosa i majoneze), dodatnih salata bez dresinga i sosova, pečenog krompira bez dodataka.
  • Izbjegavajte punomasne proizvode. Svaki dan vam trebaju bar četri porcije mliječnih proizvoda. Međutim korištenje manje masnog mlijeka od 1% ili 2% može znatno smanjiti količinu kalorija i masti koje unosite. 
  • Ograničite slatka i zašećerena pića. Zaslađena negazirana pića (sokovi, ledeni čaj, limunada i sl). Uzmite vodu, običnu ili gaziranu.
  • Ne dodajte so u hranu dok je kuhate. So uzrokuje zadržavanje vode. 
  • Ograničite unos slatka i visokokaloričnih obroka (kolačići, bombone, donuti, torte, kolači, sirupi, med i čips). Uzmite svježe voće, nemasni jogurt. 
  • Ograničite ui unos masnoća (ulja za kuhanje, margarin, puter, sosovi, majoneza, dresing za salate, pavlaka i sl).
  • Srednje umjerena vježba vam može pomoći da sagorite višak kalorija. Hodanje ili plivanje su inače najsigurnije vrste vježbi za trudnice.

POVEZANI ČLANCI

Zadnje objave