Šest načina da se vratite u formu nakon poroda

Nedostaje li vam tijelo koje ste nekad imali? Pročitajte ove savjete.

Povratak u formu ne mora biti stresan. Zapravo, vježbanjem ćete se dobro i osjećati, što dokazano pomaže i kod postporođajne depresije. 

Počnite hodati što prije nakon poroda (čim doktor da zeleno svjetlo). To će biti odlično jer ćete pokrenuti vaše tijelo i sagorijevati kalorije. Nabavite fitness tracker i mjerite dnevne aktivnosti, onda postepeno povećavajte broj koraka svake sedmice do 10%. 

Radite kegelove vježbe i vježbajte karlicu čak i samo dva dana nakon poroda, zavisno od vrste poroda i ako doktor odobri. To će povećati dotok krvi do perineuma i ubrzati proces zacjeljivanja. Izdišući i uvlačeći stomak ojačat ćete mišiće. 

Radite obične trbušnjake. Stavite prst odmah iznad pupka kako se savijate. Ako možete staviti tri ili više prstiju između mišića imate diastasis recti (razdvajanje mišića abdomena). U tom slučaju je bitno da povežete mišiće prije bilo kakve naporne vježbe. Stavite ruke na obje strane mišića i sami ih povlačite sebi kako radite trbušnjake. Ako separcija postane gora, konsultujte se s doktorom. 

Počnite raditi trening jačanja. Ne samo da je efikasno za mame jer štedi vrijeme, ali i poboljšava metabolizam i sagorijeva baby masnoće. Radite čučnjeve s iskakanjem prema naprijed ili s jedne na drugu stranu da ubrzate ritam srca. Ubrzavanje srca će poboljšati muskulaturu tijela i pomoći da izgubite težinu i oblikujete tijelo u stanje prije trudnoće. 

Ubrzajte kardio, radite na gluteusu, kvadricepsima i tetivama. Završite kardio (hodanje, penjanje ili lagano džogiranje) laganim sklekovima. 

Dojenje. Znamo da vam nije trebao još jedan razlog, to je brz način da matericu vratite na veličinu prije trudnoće. Pored toga, to sagorijeva do 600 kalorija dnevno. Bitno je samo da gledate porcije obroka koje jedete, da se hranite zdravo i da vježbate. 

Naravno uz sve pobrojano potrebno je povesti računa i o ishrani. Važno je da uzimate hranu bogatu proteinima i povrćem. Svakako jedan od recepata za dobar obrok je salata sa dimljenim pilećim prsima.

Ovdje vam donosimo prijedlog za pripremu salate:

 MADI Dimljena Pileća Prsa Grande

  • Svježi kupus (zeleni i ljubičasti)
  • Krastavac
  • Paradajz
  • Masline
  • Bademi
  • Sušeni peršun
  • Dresing po želji

POVEZANI ČLANCI

Zadnje objave