Od brojeva do modnih snova – Put od ekonomistice do vlasnice modnog studija

Balansirajući svijet majčinstva i poduzetništva.

Inela Buha Kadrić, ekonomistica i vlasnica Modnog studija Fashion Room 

Inela Buha Kadrić nije samo diplomirana ekonomistica – ona je supruga, majka dvije djevojčice, vlasnica Modnog studija Fashion Room i nezavisni lider u Oriflame-u. Njezin životni put neobično spaja svijet brojeva s ljubavlju prema modi i prema obitelji. Kroz svoje poslovne poduhvate, Inela se ističe kao primjer stručnjaka koji uspješno balansiraju između profesionalnog i osobnog života. Njezina priča o poslovnom uspjehu i majčinstvu inspirira i motivira mnoge žene koje sanjaju o ostvarenju svojih ciljeva u svim aspektima života.

U svijetu poslovnih brojki i ekonomskih analiza, rijetko tko bi pretpostavio da se krije strast za modom. No, za Inelu, put od ekonomistice do vlasnice modnog studija bio je iznenađujući i inspirativan. Kako bi se suočila s izazovima koje je donijela pandemija, Inela je odlučila iskoristiti višak vremena i pokrenuti svoj butik odjeće. Ono što je počelo kao hobi, ubrzo je preraslo u ozbiljan posao, gdje je ljubav prema modi postala njezina glavna pokretačka snaga. Njezina strast prema brojevima i ekonomiji kombinirala se s ljubavlju prema modi, što ju je na kraju dovelo do pokretanja vlastitog butika odjeće. Ono što je počelo kao hobijevska avantura, ubrzo je preraslo u uspješan poslovni poduhvat.

Jedan od najvećih izazova s kojim se Inela suočila bio je pronalazak pouzdanih dobavljača za asortiman namijenjen trudnicama i porodiljama. No, unatoč tim izazovima, njezina upornost i predanost doveli su je do uspješnih suradnji koje su omogućile razvoj njenog poslovanja. Inela prati trendove u modi s fokusom na udobnost i praktičnost, što je posebno važno za trudnice i porodilje. Kroz svoj modni studio, nastoji ponuditi širok spektar odjevnih komada koji će trudnicama omogućiti da se osjećaju lijepo i samopouzdano. U razgovoru sa Inelom doznali smo koliko je važno biti drugačiji u svom poslu, imati svoje ideje i viziju koja će biti vodilja u poslovanju. Veoma je posnosna na ovo što radi i što je uprilici trudnicama pružito ono najbolje što postoji na tržištu. Inela smatra da su trudnice zapravo najbolji kupci, jer ih razumije kao majka koja je prošla kroz trudnoću i porođaj. Umjesto da ih smatra zahtjevnima, pruža im podršku i razumijevanje, čineći svaki kupovni doživljaj ugodnim i pozitivnim. 

Inelu smo pitali koja je to idealna trudnička odjeća?

Idealna trudnička odjeća, prema Ineli, trebala bi biti napravljena od prirodnih materijala, udobna i stilski prilagođena trudnicama. Posebno ističe trudničke helanke kao jedan od najvažnijih komada odjeće koje bi trebale imati trudnice, zbog njihove udobnosti i praktičnosti. Kada je riječ o pripremi trudničke torbe, preporučuje pamučne spavaćice, pamučne grudnjake za dojenje te udobnu odjeću za izlazak iz bolnice, prilagođenu trudnicama. Inela se oslanja na preporuke zadovoljnih kupaca, aktivnost na društvenim mrežama te sudjelovanje na događajima poput Konferencije za trudnice kao najučinkovitije marketinške strategije. Za kraj našeg razgovora Inela poručuje trudnicama da prihvate promjene koje dolaze s trudnoćom te da se pripreme za tu životnu fazu s osjećajem samopouzdanja i ljubavi prema sebi. Inela je primjer kako strast, predanost i ljubav mogu pretvoriti hobij u uspješan poslovni poduhvat, te kako razumijevanje potreba kupaca može biti ključan faktor u stvaranju lojalne klijentele.