Nejra Džombić: Pomažem ženama da postignu rezultate

Ne samo fizičke već i da se osjećaju zdravo, energično i samopouzdano

Kao mama dvije djevojčice Nejra zna kako je teško pronaći vrijeme i motivaciju za vježbanje. Ali isto tako zna da vrijeme uloženo u sebe ima pozitivan utjecaj na svakodnevni život, kao i ljude koji te okružuju.

Nejra Džombić, certificirani trener za funkcionalne treninge

Nejra Džombić je certificirana trenerica za funkcionalne trening. Posjeduje certifikate CFT1 i 2, Steve Maxwell bodyweight, joint mobility, kettlebell, kao još mnoge druge.

Kada je Nejra rodila prvu djevojčicu odlučila je da dovede svoje tijelo u formu. Imala je višak kilograma nakon poroda, ali vratila se brzo u stare hlače. Od tada se totalno zaljubila u fitnes i funkcionalni trening. Odlučila se edukovati s ciljem da pomogne i drugim ženama. Sa Nejrom smo razgovarali o treninzima i vježbanju nakon poroda. U nastavku vam donosimo naš razgovor sa Nejrom.

Šta podrazumijeva jedan funkcionalni trening?

Trening me priprema da radim najosnovnije životne stvari poput dizanja i spuštanja djece, sjedenja i ustajanja, hodanja, skakanja i čučnja, nošenja tereta. Baš sve ono što radim svaki dan. Funkcionalni obrasci pokreta čine sve naše dnevne pokrete. Oni su glavni temelj za kretanje u ljudskom tijelu. Ukupno ih je 7: Čučanj, iskorak, savijanje, rotacija, guranje, povlačenje i hodanje. Kroz jedan funkcionalni trening važno je da pređemo sve ove obrasce kretanja.

I sami ste majka i nakon trudnoće ste se borili sa kilažom. Kada ste se odlučili da svoje tijelo dovedete u formu?

Poslije prve trudnoće sam vidjela koliko mi se tijelo promijenilo i koliko je sama trudnoća utjecala na to. Odlučila sam da moram da se pokrenem, tako sam i prvi put počela sa funkcionalnim treningom. Taj trening me oduševilo, pa sam se brzo vratila u formu, ako ne čak i bolju od prije trudnoće. Danas ste široj javnosti poznati kao osoba koja pomaže mamama da se osjećaju bolje, izgledaju zdravije. 

Pokrenuli ste Be fit mommy treninge. Možete li nam treninge malo predstaviti?

Ja kao mama znam koliko je vrijeme dragocjeno! Nemamo vremena za gubljenje na vježbe koje nemaju efekta! Zavisno od cilja pravim plan treninga koji odgovara ženi i njenim potrebama. Također mnogo je važno istaknuti da mnoge mame poslije poroda imaju dijastazu, tako da radimo na tome da zatvorimo trbušne mišiće i ojačamo trup.

Kada je pravo vrijeme da jedna porodilja krene na trening?

Kada se ona osjeća spremnom i doktor da odobrenje da može početi sa fizičkom aktivnosti. Tijelu je potreban odmor i oporavak, pa ja uvijek dajem savjet da sačekaju minimum 3 mjeseca da se oporave.

Iz vašeg iskustva, koje mame se prije vrate u željenu formu one koje su se porodile carskim rezom ili one koje su prirodnim putem rodile?

Mnogo je lakše ženama koje su se prirodno porodile, jer je oporavak nakon poroda dosta brži. Carski rez je ipak operacija nakon koje je potrebno vrijeme da se rana oporavi, kao što sam rekla dijastaza ali isto tako i ožiljak može otežavati ispravnu aktivaciju trbušnih mišića. Zato je važno savjetovati se sa trenerom ili fizijatrom kada bude vrijeme za povratak na trening nakon poroda.

Da li je motivacija jedan od ključnih segmenata kada je u pitanju istrajnost u vraćanje željene kilaže?

Ja bih prije rekla disciplina, motivacija ne traje dugo. Disciplina i dosljednost je ključ u vraćanju forme i put prema zdravom načinu života. 

Koliko je važno zdrava ishrana u cijelom ovom procesu?

Najvažnija! Jer trening bez zdrave i balansirane ishrane teško da će donijeti rezultate. Balans i umjerenost, samo nikako rigorozne dijete! Zdrava ishrana treba da je stil života, a ne samo kažnjavanje par mjeseci da bi skinuli par kilograma (koje se uvijek vrate nakon tih dijeta).

Mama ste dvije djevojčice kako uspijevate da uskladite sve svoje obaveze?

Budući da imam treninge ujutro i navečer, raspored mi je poprilično pun. Suprug i ja smo fantastičan tim za organizaciju, dijelimo poslove i jednako smo uključeni u sve. Nije lako, ali nije ni toliko teško.

Za kraj da li imate neku poruku za naše čitatelje?

Nije lako biti mama, puno je uspona i padova, ali uz kada ste uporne i ne odustajete možete doći do svog cilja! Mnogo je lakše igrati se, trčati, nositi i biti u korak sa svojom djecom kada imaš snagu i izdržljivost! Stavi svoje tijelo i zdravlje na prvo mjesto.

POVEZANI ČLANCI

Zadnje objave