Lindex misli na buduće generacije 

Švedski modni brend Lindex već više od 65 godina stvara modu za žene i djecu. Od samog početka je na posebnom putu ka kvalitetnijim proizvodima, ljepšem dizajnu i pozitivnom uticaju na svijet. Lindex-ova strategija se zasniva na fokusu održivih materijala za svoje kupce i buduće generacije. 

„Naš asortiman za bebe ima pametno rješenje proširenih veličina, sa produženim bodijem, kako bi ih mogli nositi duži vremenski period. Ipak, kada djeca prerastu svaki komad, mi predlažemo da proslijede ovu kvalitetnu odjeću za drugi – novi život, novoj porodici.
Također, za našu kolekciju za bebe koristimo isključivo organski pamuk i svi pamučni proizvodi su GOTS certificirani. To znači da je svaki print, natpis kao i proces proizvodnje u skladu sa GOTS standardom, koji, između ostalog, podrazumijeva da je artikal izrađen od najmanje 70% organskih vlakana i da je čitav proces proizvodnje od pripreme materijala do završne obrade u skladu sa GOTS standardima.
Sve što Lindex radi, radi za svoje kupce. Naša odgovornost je doprinijeti ciljevima UN-ovog održivog razvoja, jer je ideja da oni koji kupuju i nose našu odjeću mogu uživati u održivom načinu života za bolje sutra. Briga o budućim generacijama nas vodi da gledamo naprijed i radimo ono što je važno i danas i sutra“, istakao je Emir Trpeza, marketing asistent kompanije Tiffany d.o.o. koja je franšizni predstavnik Lindexa u Bosni i Hercegovini.

Naše obećanje je podijeljeno u tri oblasti: osnažiti žene, poštovati planetu i osigurati poštivanje ljudskih prava.Da bi ispunio svoju višu svrhu, Lindex-ova misija je – napraviti razliku za buduće generacije.