Kako smisliti fitness rutinu koja će se svidjeti vašoj djeci?

Kako smisliti fitness rutinu koja će se svidjeti vašoj djeci?

 

Današnja djeca odrastaju u svijetu koji se zasniva na internetu i smart uređajima. Pojava tehnologije dovela je do pozitivnih i negativnih promjena. S druge strane, djeca gotovo svo svoje slobodno vrijeme provode na jednom ili drugom uređaju. Od video igara do pametnih telefona i uređaja za streaming, prelazak na tehnologiju predstavlja jedinstven izazov pri pokušaju odgoja djece. Djeca provode sate sjedeći pred ekranom i to je dovelo do bezbroj zdravstvenih problema.

Prema Fitness By The Sea, pretjerano vrijeme pred ekranom velika je briga za mnoge roditelje danas. Sjedilački život negativno utječe na fizičko i mentalno zdravlje djeteta. Smanjena tjelesna aktivnost dovela je do povećanja pretilosti među djecom. Većina ljudi zna prednosti vježbanja, ali nažalost, znati i zaista učiniti nešto po tom pitanju su dvije različite stvari.

Ključ za održavanje efikasne rutine fitnesa je voljeti je. Važno je pomoći svojoj djeci da pronađu vježbe koje će im se svidjeti. Zainteresovati svoju djecu za fitnes nešto je što će im pomoći sada i u budućnosti.

 

  • Konsultovanje s doktorom

Prije nego smislite efikasnu fitnes rutinu, dobro je razgovarati s pedijatrom vašeg djeteta. Razmislite o tipu ličnosti vašeg djeteta kada tražite onu vrstu fitnesa koja odgovara. Efikasna fitnes rutina trebala bi odgovarati dobi. Važno je shvatiti da će rutina promijeniti način života vašeg djeteta.

Prelazak iz neaktivnog u iznenada aktivan život može imati šokantan efekat na tijelo. Zdravstveni pregled prije fitnesa je neophodan. Doktor može dati savjet kako postepeno dovesti tijelo u pravu formu svakodnevnim vježbanjem.

 

  • Neka to bude avantura

Prvi korak u osmišljavanju efikasne fitnes rutine je pretvaranje u avanturu. Djeca vole biti aktivna sve dok rade nešto u čemu uživaju. Ako su uzbuđeni zbog toga, učinit će to. Možete stvoriti porodične avanture izgrađene oko fitnesa.

Možete raditi bilo šta, od plivanja i trčanja do vožnje biciklom i pješačenja. Za svaku aktivnost možete odrediti dan i izraditi grafikon koji će pratiti napredak vaših aktivnosti. Imajući čemu se veseliti svake sedmice, zadržat će ih fokusiranima na cilj.

 

  • Kreirajte efikasnu rutinu

Najbolji način da se osigura da djeca usvoje zdrav način života je stvaranje rasporeda. Osmislite rutinu koja će funkcionisati i koja će uključivati ​​zdrav način života koji uključuje vježbe i zdrave obroke. Aktivnosti na otvorenom omogućit će djetetu da se osjeća kao da su vježbe više za igru ​​nego za vježbe.

Prilikom stvaranja rutine uzmite u obzir školske i druge dnevne aktivnosti. Kada odredite koliko aktivnosti je potrebno svakom djetetu, možete smisliti rutine koje će biti efikasne. Lako možete uključiti sat fitnesa u svoju dnevnu rutinu.

 

  • Snaga, izdržljivost i fleksibilnost

Kada smišljate fitnes rutinu, morate tražiti aktivnosti koje se fokusiraju na snagu, izdržljivost i fleksibilnost. Vježbe snage uključuju penjanje, sklekove ili čak hrvanje. Vježbe izdržljivosti uključuju trčanje, hodanje, plivanje, vožnju bicikla i različite timske sportove.

Za fleksibilnost razmislite o istezanju, gimnastici i jogi. Možete smisliti svakodnevni fitnes izazov koji je lagan, ali efikasan. Neke zabavne vježbe za malu djecu uključuju skakaonice, salto, udarce nogama, bicikla i mnoge druge