Helena Katić: Biti roditelj je jedan od najvećih blagoslova

Najbitnije je unutar sebe sve posložit, svako dijete da bi  sretno i zdravo odrastalo, treba imati sretnu mamu pokraj sebe.

Helena Katić, intervju

Neumljanka Helena Katić je uspješna mlada žena koja je pokrenula svoj vlastiti biznis baziran na ljekovitom bilju hercegovačkog kraja.  “Jopi bio” novi je hercegovački brend prirodnih čajeva i kozmetike koji je nedavno Helena predstavila na sajmu u Poljskoj. Pored toga što je poduzetna i vrlo uspješna u poslu kojem radi Helena je i majka. Sa Helenom smo razgovarali o njenim proizvodima i planovima za budućnost.

Kako ste došli na ideju da započnete svoj brend prirodne kozmetike? Da li je majčinstvo bilo inspiracija za to?

Za poduzetništvo sam se odlučila iz više razloga, a jedan od faktora je bio i taj sto sam uvijek trčala sa posla kući, nikad dovoljno vremena .Oduvijek mi je bila želja nešto sama stvarati a volim prirodu i vjerujem da nam ona nudi najpotrebnije, pa tako i učinkovite prirodne sastojke za ljepotu i zdrav izgled kože. Kockice su se posložile i nastala je ideja o proizvodnji prirodne kozmetike i prirodnih čajeva, koja se s vremenom realizirala. Majčinstvo me je samo poticalo na to da ne odustanem, pogotovo u zimskom periodu kad su djeca slabijeg imuniteta i malo više podložna prehladama i virusima. Priroda je toliko kod nas bogata i nedirnuta da je možemo maksimalno iskoristiti za naše zdravlje te ojačati imunitet.

Koja je vaša misija i vizija iza vašeg brenda? Kako se ta misija odražava u proizvodima koje nudite?

Koncept ljepote i kozmetike je drevan koliko i čovječanstvo i civilizacija. Biljne formulacije uvijek su privlačile značajnu pažnju zbog svoje dobre aktivnosti, te razmjerno malih ili nikakvih nuspojava. Potražnja za proizvodima prirodnog i organskog podrijetla i danas neprestano raste što znači da su kupci zainteresirani za ovaj segment industrije. U današnje vrijeme kada smo izloženi velikom broju alergija, ekcema, kožnih bolesti, ona postaje stil života. Moja misija je ponuditi proizvod visoke kvalitete i konkurentske cijene našim potrošačima. Biti u stalnom kontaktu sa našim potrošačima trudeći se zadovoljiti njihove potrebe na najučinkovitiji mogući način. Pružiti odgovarajući proizvod u pravo vrijeme i na pravom mjestu.

Kako usklađujete svoju ulogu majke s vođenjem sopstvenog posla? Koje izazove i prednosti to nosi sa sobom?

Biti roditelj je jedan od najvećih blagoslova te vjerojatno je jedna od najtežih i najzahtjevnijih uloga u životu. Roditelji se svakodnevno susreću sa pritiscima okoline i očekivanjima koja treba ispuniti. Veliki izazov za roditelje je i internet. Treba dobro balansirati i paziti da ne dođe do ovisnosti, koliko god postoji i dobra strana online zajednice, ja spadam još uvijek u staromodne roditelje i nedozvoljavam mobitel u školu, te za vrijeme školske godine korištenje je ograničeno.

Vaši proizvodi su poznati po tome što su prirodni. Kako birate sastojke i koji su ključni faktori za vas u procesu odabira?

Priroda po mnogo čemu simbolizira obilje. Toliko je prirodnih sastojaka na odabir, da biste mogli cijeli život raditi nove i nove kombinacije i recepture, a da ne potrošite svoju maštu. Poznato je da se u većini lijekova nalaze ljekovite biljke, pa je isti slučaj i s čajevima. Pijemo ih kad smo zdravi, a još više kad smo bolesni. Mi se ovdje prilagođavamo kupcima i potrebama na tržištu. Najbitniji faktor nam je da je potpuno prirodan sastojak iz prirode i kvalitetan te da su urađene sve analize.

Možete li podijeliti svoj omiljeni proizvod iz vašeg asortimana i reći nam više o njemu? Zašto je poseban?

Vjerujte da je teško odabrati jedan proizvod od toliko ga asortimana, svaki je za nešto poseban. Recimo Anti age serum od smilja što se tiče kozmetičkih proizvoda. Podupire sposobnost obnavljanja kože, sprječava stvaranje bora, održava mladenački izgled kože. Serum pruža zaštitu kože od vanjskih štetnih utjecaja te ima anti-age učinak. Obiluje uljem smilja te vitaminom E. A što se tiče čajeva, Gastrofit za želučane tegobe, te ženski čaj.

Kako vidite budućnost vašeg brenda? Imate li planove za proširenje asortimana ili širenje poslovanja?

Želimo stvoriti želju za konzumiranjem izvornih čajeva koji osim svog okusa imaju i ljekovita svojstva te doprinose očuvanju zdravlja. Moj plan je i dalje kontinuirano raditi na našoj ponudi biljnih čajeva tinktura i setova kozmetike gdje radimo na novim proizvodima i u tom segmentu širenje palete kozmetike.  A do kraja godine je u planu i otvorenje u Neumu, trenutno završavamo potrebnu dokumentaciju.

Kako savjetujete druge žene, posebno majke, koje razmišljaju o pokretanju sopstvenog posla ili brenda?

Sve je više žena koje osim obitelji žele raditi i ostvariti svoju karijeru. Naime, prošla su vremena kada je žena doma sjedila uz djecu, kuhala, prala i čekala muža da dođe s posla. Ako se vratimo u prošlost, svjedočimo dugom popisu žena koje su izašle iz okvira i okova patrijarhalnog društva, te ostavile svoj trag u svijetu. Borile su se protiv stereotipa, ograničenja, te upravo zbog toga danas možemo vidjeti veliki broj žena poduzetnica u društvu ili poduzećima u kojima dominiraju muškarci. Ne odustajte od svojih snova, jer oni ne odustaju od vas…uz malo volje, želje i hrabrosti snovi se ostvaruju.

Kako se nosite sa ravnotežom između posla, majčinstva i samog sebe? Imate li savjete za održavanje zdravog balansa?

Najbitnije je unutar sebe sve posložit, svako dijete da bi  sretno i zdravo odrastalo, treba imati sretnu mamu pokraj sebe. Prije godinu dana sve je moralo biti teški perfekcionizam, ali prošla školska godina me skroz izokrenula, kad sam vidjela da od toga nema ništa. Jedan dan u tjednu ostavim samo za sebe i tada napunim baterije, šetnja, plivanje, spa …Tako da je sada puno lakše. Za zdrav balans potrebno je držati mjeru u svemu, ali ponekad i preskočiti neke stvari da bi sebi olakšali ,niš ta se ne mora, sve se može stići.

Kako koristite društvene medije i online prisustvo kako biste promovisali svoj brend i povezali se sa svojim kupcima?

Jako malo smo do sada bili na društvenim mrežama, a to je besplatan, najjednostavniji marketing sada ćemo se više tome posvetiti u ovoj zimskoj sezoni.  Na Instagramu smo pod imenom “jopi.jopi “a na Facebooku “Jopi Bio, sada je u izradi i web, tako da ćemo se potruditi, biti više aktivni.

Za kraj da li imate neku poruku za naše čitateljke?

Živite dan po dan ,kad uzmete te male ručice u svoje ruke zapamtite da one imitiraju nas, mi im pokazujemo put. Da ta mala srca trebaju našu, ljubav razumijevanje, razgovor. Sve drugo će doći i proći sada stvaramo uspomene za čitav život. Kojih će se oni sjećati na nama je da im ostavimo sretne, ispunjene trenutke smijehom i istinskom srećom.

Istaknuto: Veliki izazov za roditelje je i internet. Treba dobro balansirati i paziti da ne dođe do ovisnosti, koliko god postoji i dobra strana online zajednice, ja spadam još uvijek u staromodne roditelje i nedozvoljavam mobitel u školu, te za vrijeme školske godine korištenje je ograničeno.