Didaktik -Aktivna igra i miran san

Brand Didaktik je postao poznat široj javnost kao brend namijenjen mališanima. U nastavku donosimo razgovor sa Vesnom Krištom osnivačicom branda.

Roditelj: Možete li nam reći kako je došlo do same ideja? 

Vesna Krišto: Ideja o pokretanju branda je nastala u trenutku kad sam ostala bez posla, te sam privremeno bila angažirana kao neurofeedback tehničar u radu s malom djecom.U radu sa djecom sam koristila razne materijale i didaktičke igračke koje u to vrijeme nisu bile popularne na našem tržištu. Krenula sam u istraživanje  tržišta i odvažila se na proizvodnju prve interaktivne didaktičke knjige. 
 Preko knjiga sam postala poznata na tržištu Bosne i Hercegovine te Republike Hrvatske.  Budući da sam bila pristuna u “baby svijetu”  počela sam pratit svjetske trendove i prezentirati  ih na društvenim mrežama. Uskoro su mlade mame počele tražiti da za njih sašijem i dio posteljnog programa za bebe. Malo po malo i došla sam do toga da je većina proizvodnje u funkciji proizvodnje posteljnog programa za bebe.  S obzirom da je u Livnu nekada bila tekstilna industrija, pomoć u šivanju i prenošenju zanata sam imala odmah u startu.
Danas,  naša proizvodnja funkcionira  na principu da smo angažirali žene s radnim iskustvom u šivanju i krojenju a raspon godina u našem timu je od 19 -60 godina. 

  Roditelj: “Aktivna igra i miran san” je vaša ideja i vodilja.  

Vesna Krišto: Tako je. “Aktivna igra i miran san ” je logo našeg brenda.  Naši korijeni su na aktivnoj igri kroz Didaktičku knjigu sa kojom razvijamo brojne psihološke i motoričke vještine.  Igra kroz interaktivne stranice Didaktičke knjige je zamišljena kao aktivno i kvalitetno provedeno vrijeme u igri gdje učimo i razvijamo se a da to ni ne primjetimo.  Nakon Didaktičke knjige naša ponuda se širi i na postelni program.  S obzirom da radimo isključivo sa prirodnim i certificiranim materijalima, koji ne sadrže jake boje i ćistog su sastava , u takvom okruženju miran san je naizbježan.

 Roditelj: Gdje nalazite inspiraciju? 

Vesna Krišto: Jedan dio inspiracije dolazi sam od sebe a jedan je na vodećim, svjetskim tržištima. Danas je sve od nas udaljeno jednim klikom i inspiraciju nije teško pronaći. Teško je stvoriti nešto drugačije, novo i bolje. Ali zbog osobnog pristupna prema svakom proizvodu, ljubavi i vremena koje unosimo u proizvodnju , vidimo da naši proizvodi imaju svoju, drugačiju priču.  Imaju osobnost. A to je pak malo teže kopirati. 
 

Roditelj: Koji materijali su zastupljeni u Vašoj proizvodnji? 

Vesna Krišto: Materijali kojima se služimo su isključivo prirodni materijali i materijali čistog sastava.  Svi posjeduju OEKO TEX standard certifikat 100 .

S obzirom da se su Didaktik proizvodi namjenjeni bebama od njihovih prvih dana, veliku pažnju predajemo punjenjima naših proizvoda kao i duplim zaštitanim navlakama. Punjenja koja koristimo su iz medicinske kategorije sa oznakom “A klasa” . Svojom kvalitetom čine proizvod dugotrajnijim, funkcionalnijim i pristupačnijim za održavanje i korištenje.    

Roditelj: Možete li nam pisati kako nastaje jedna proizvod? 

Vesna Krišto: Svaki naš proizvod ima svoju dnevnu rutinu . Prvi korak je krojenje proizvoda i peglanje, drugi korak obrada šavova, treći korak je šivanje proizvoda, zatim peglanje, punjenje, pakiranje i na kraju fotografiranje. Na svim koracima koje sam navela radi po jedna osoba. To je dokaz koliko je pažnje, vremena a i jubavi utkano u jedan HANDMADE proizvod  .

 Roditelj: Vaš brend uživa popularnost kod mama, da li uspijevate zadovoljiti zahtjeve kupaca?

Vesna Krišto: Svakako da su naši kupci i njihove želje naš vjetar u leđa.  Uvijek u našim postovima i na društvenim mrežama naglašavamo koliko su nam naše mame i naši kupci važni, jer bez njih mi ne bi bilo tu gdje jesmo.

 Često  se dogodi da jedna mama ima “ludu” želju za izradu proizvoda u određenom dezenu i dimenziji. Nedugo zatim taj  proizvod je postao naš “bestseller”. Jedno bez drugogo ne ide. Tako ni mi bez želja naših kupaca i pratitelja.

 Roditelj: Koji proizvod iz Vašeg asortimana je Vama najdraži? Da li postoji takav jedan? 

Vesna Krišto: Svakako da je to jastuk za dojenje. Kada sam dizajnirala jastuk za dojenje ja sam bila mama dojilja.  Jastuk za dojenje koji sam u tom trenutku koristila nije zadovoljavao moje potrebe i želje. Bio je prenizak, minimalno napunjen, zahtjevao je podršku mojih ruku, beba bi se izgubila u njemu, nije bio praktičak za održavanje,nije imao dodatne potpore kao ni odgovarajuće punjenje.  Niz loših stvari u počecima moga dojenja. Onda sam sama napravila jastuk koji je ispunio sve moje potrebe i očekivanja. 

Anatomski dizajniran tako da prati liniju tijela sa visinom koja dolazi točno do razine grudi. Punjenje je oblilno sa medicinskim silikonskim kuglicama, navlake su na patent a vezice na krajevima daju dodatnu potporu ukoliko se morate ustati i prekinuti dojenje. Recenzije naših mama govore da je jastuk za dojenje najkorisnija stvar koju su kupile. Čak i ako nisu dojilje. 

Praktičan je jer pored dojenja stvara potporu bebi u hranjenju i počecima samostalnog sjedenja bebe. 

Roditelj: Gdje se mogu pronaći Vaši proizvodi? 

Vesna Krišto: Već duže vrijeme naša prodaja se odvija online. To znači preko društevnih mreža i web shopa koji će kroz mjesec dana biti prilagođen BiH i Hrvatskom tržištu. Od nedavno naši proizvodi se mogu pronaći i u novootvorenm Concept Storu “Toy & Joy” u Sarajevu.  Trenutno smo u završnim fazama dogovora s nekoliko specijaliziranih trgovina za bebe i dječiju opramu u kojima će se moći pronaći Didaktik proizvodi.   Malo više detalja o tome gdje će se moći sve kupiti naši proizvodi ćemo objaviti na našim stranicama. 

 Roditelj: Koji su Vam planovi za budućnost? 

Vesna Krišto: Od planova uvijek imamo dugoročne i kratkoročne planove.  Trenutno nam je cilj plasirati naše proizvode na cijelo europsko tržište i omogućiti worldwide shipping pristupačnim.  Ono što je trenutno otvoreno i u izradi je potpuni re-branding brenda sa novom ambalažom, intimnijim pristupom našim kupcima i malim iznenađenjima u paketima. 

 Širenje proizvodnje, nova zasposlenja i obuke su dio svakodnevnice tako da ih ne možemo nazvati planovima. 

Novi proizvodi i dezeni su već na skicama kao i povratak izradi Didaktičke knjige i interaktivnim stranicama. 

Planova je puno a vremena je malo. To je dobar znak.