5 načina da poboljšate dječji imunitet za početak nove školske godine

Djeca su ponovno u klupama i život je već natrpan školskim aktivnostima.

Pored domaće zadaće, kući mogu donijeti kašalj, prehladu i druge bolesti. Naravno da nikada nije ‘zgodno’ vrijeme da se razbolite. Evo nekoliko jednostavnih ideja kako da zaštitite djecu i sebe od virusa i bakterija.

Pranje ruka

Ovo je jedan od najjednostavnijih načina da se zaštitite od prehlada. Tajna obavljanja zadatka je da ga učinite zabavnim. Nabavite zabavne sapune koji pjene ili tvrde sapune u zabavnim oblicima. Možete se igrati igre pranja ruka, tako što ćete ih naučiti kako da naprave balončiće od sapunice između prstiju.

Pripremite domaće lijekove

Budite spremni na prvi znak prehlade, a evo pet stvari koji će podržati imunitet.

  • Crna bazga  – sa svojim antioksidativnim svojstvima heroj je u borbi protiv prehlada. Koristi se još od davnih vremena za prehlade, gripe i druge respiratorne infekcije.
  • D vitamin – D3 je prirodni borac protiv prehlada. Može se uzimati kroz D3 suplemente.
  • Cink – pomaže u proizvodnji bijelih krvnih zrnaca koje ubijaju viruse. 
  • Probiotici – vrlo je bitno da je stomačni mikrobiom zdrav i pun dobrih bakterija koje pomažu imunom sistemu. 
  • Omega 3 – poboljšava mentalni fokus, ali i podržava zdravlje crijeva 

 Dajte djeci nutritivne popodnevne užine 

Crvene jabuke su u sezoni. Čiste jetru i podržavaju imuni sistem. Servirajte ih iskrižane s puterom od oraha ili ih pospite cimetom. Djeca također vole kruške uronjene u čokoladu, pa možete eksperimentisati. Ugasite dječju žeđ uz pomoć smoothie-ja ili kokosove vode umjesto zašećerenih pića i pića s kofeinom. 

Iskoristite prednost služenja zdravih obroka kod kuće 

Znamo da se planeri itekako pune kad počne škola. Ali ako se jela pripremaju u vašoj kuhinji, imat ćete više kontrole nad hranom koju dajete djeci. Kad vrijeme zahladi, možete se obradovati sezoni kuhanih jela. Supa od kostiju može pomoći kod prehlada. Šipci su također u sezoni, a oni su antioksidativne bombe. Mrkve i slatki krompir pomažu respiratornom zdravlju, a najsvježiji su u jesen. Ne zaboravite ni na sezonski paradajz. Ne samo da su odličnog ukusa, već ih možete i staviti djeci u lunch pakete. 

Pozitivne promjene mogu potrajati. Napravite cilj da bar jednu od ovih stavki svaki mjesec usvojite. Počevši sad, pa do sredine zime, primijetit ćete manje šmrcanja i kašljanja za porodičnim stolom.

POVEZANI ČLANCI

Zadnje objave