Znojenje u trudnoći

Znojenje u trudnoći

  • Post Author:
  • Post Category:Novosti

Prekomjerno znojenje normalni je simptom trudnoće – a postoji puno načina da se ohladite čak i kada temperatura raste.

Kada znojenje počinje tokom trudnoće?

Ako ste prije trudnoće imali povišenu temperaturu ili ste prije menstruacije iskusili nagli porast temperature i noćno znojenje, vežite pojas! Trudnoća će vjerovatno biti puna znoja.

Vjerojatno ćete se osjećati dodatno znojno u prvom tromjesečju, trećem tromjesečju i nakon porođaja, u svim periodima kada imate jače hormonske promjene (dobre vijesti: hormoni su tu i u drugom tromjesečju).

Šta uzrokuje znojenje tokom trudnoće?

Između hemoroida, krvarenja desni i akni, šta danas nije krivo za one bijesne hormone trudnoće? Hormonska promjene koje se događaju kada se sperma sretne s jajnom ćelijom zbunjuju hipotalamus (područje mozga koje pomaže u regulaciji tjelesne temperature), čineći ga da osjeća toplinu čak i ako je vani temperatura ispod 30 stepeni.

To zauzvrat pokreće refleks znojenja vašeg tijela – dizajniranog da vas ohladi kada se temperatura zapravo zagrijava.

Ostali potencijalni uzroci uključuju BMI veći od uobičajenog (koliko god je to moguće, pokušajte da zadržite tjelesnu težinu u trudnoći u iznosu koji preporučuje vaš doktor) i, vjerovali ili ne, vašoj budućoj bebi.

U trećem tromjesečju vaša beba grije vaše tijelo kao dio procesa rasta kao nikada prije. Iako će se on ili ona osjećati savršeno ugodno, vi ćete biti ti koji osjećate vrućinu!

Šta mogu učiniti s prekomjernim znojenjem tokom trudnoće?

Ne postoji čarobno rješenje kada se znojite – ali postoji nekoliko načina da se osjećate ugodnije:

Održavajte hidrataciju. Gubite vodu kad se puno znojite, što može dovesti do vrtoglavice i nesvjestice. Štaviše, hladne tekućine mogu pomoći vašem tijelu da reguliše temperaturu. Uvijek držite bocu hladne vode sa sobom i pijte kad ste žedni – nemojte čekati dok vam se usta ne osuše. (Ili je stavite na potiljak da vas ohladi kad vam postane vruće.) Trenirat ćete još više dok vježbate ili je vrijeme toplije. Voda je najbolja, ali mlijeko, prirodni sokovi, ledeni biljni čaj i voće i povrće također se smatraju tečnošću (samo se klonite sode i zaslađenih pića kako biste izbjegli prazne kalorije, što može dovesti do debljanja). Osnovno pravilo: Ako je vaš urin gotovo bijel ili blago žut, dobar je pokazatelj da ste hidratizirani.

Ne držite se sunca i u klimatiziranim okruženjima. To vrijedi i za noć i za dan – izbjegavajte i vruće prostore poput sauna ili hidromasažnih kada (koje tokom trudnoće uvijek nisu zabranjene).

Izbjegavajte vježbanje po vrućini. Umjesto toga, odlučite se za šetnju rano ujutro ili navečer, prijavite se za trening u svojoj klimatiziranoj teretani ili se okupajte u bazenu (bonus: to također može pomoći u ublažavanju otoka stopala i gležnja).

Nosite široku, laganu odjeću. Obucite se tako da možete lako skinuti odjeću ili svezati.

Prekrijte svoj krevet dekama. Omogućite jednostavno brzo podešavanje temperature noću.

Spavajte na peškiru. Pomoći će upijanju viška znoja dok spavate.

Izbjegavajte tople napitke i začinjenu hranu. Pogotovo ako pokrenu vaš refleks znojenja.

Nosite ručni ventilator. Napuhavanje samih sebe pomoći će u isparavanju viška znoja u hladu, hladeći kožu.

Koristite puder bez talka. Puder na područjima sklonim trenju apsorbovat će višak vlage i spriječiti toplotni osip tokom trudnoće.