Yoga za Mame i Bebe – Čamac Poza

Yoga za Mame i Bebe – Čamac Poza

Yoga za mame i bebe je pravo uživanje za bebe i sjajna aktivnost mame. Mama i beba se zbližavaju a mama radeći čamac pozu,  uklanja stres i umor .

Vježbanje sa bebom kod kuće zaista moze da bude lako izvodljivo.

Da biste radili yogu sa bebom, ne trebaju Vam nikakvi posebni rekviziti niti oprema, dovoljno je da sjednete sa bebom na pod i da narednih nekoliko minuta posvetite zajedničkom iskustvu.

Ova vježba će Vam pomoći da odagnate umor i stres nakupljen tokom noćnog ne spavanja i cjelodnevne brige oko bebe.

Čamac poza jača trbušne mišiće, podstiče povezivanje mame i bebe, otklanja stres.

Sjedite na pod savijenih koljena i sa bebom u krilu okrenutom ka vama. Pridržavajte bebu i polako podižite stopala od poda, dok vam potkoljenice ne budu paralelne sa podom.

Ostanite tako i dišite. Ako osetite da možete, probajte da opružite koljena. Ako je beba starija i lijepo sedi u vašem krilu, možete opružiti ruke sa strane.

Držite pozu 10-20 sekundi. Zatim se opustite na leđima.

Ova poza je odlična za izgradnju snage trbušnih mišića. Ipak, ukoliko imate dijastazu, nemojte je raditi. Takođe, ako vam je beba mlađa od šest meseci držite je više u položenom položaju, umjesto da vam sjedi u krilu.