Važnost imuniteta tokom trudnoće

Imunoliški sistem je naš odbrambeni štit koji svakog momenta moramo čuvati i paziti jer kao štiti padne onda naše tijelo napadaju razne bekaterije ali i virusi.

5174_shutterstock_18257980-trudnica

Stanje trudnoće predstavlja jedno posebno stanje ali i blagi šok za organizam jer tog momenta se stvara velika promjena u organizmu. Kako bismo zaštitili naš ali i bebin organizam onda moramo da pazimo na imunološki sistem jer je on glavni za naše i bebino zdravlje.

Jedan od načina da se tokom trudnoće čuva a i poboljša imunološki sistem je i pravilna ishrana. Postoje namirnice koje čuvaju i nadograđuju imunološki sistem a to su uglavnom: jofurt, piletina, zeleni čaj , med, bijeli luk i još mnoge druge namirnice.

Zašto su posebno dobre ove namirnice?

Med je pun vitamina i minerala koji je jako dobar za zdrav život. Ali treba ga znati konzumirati i ne pretjerivati jer je sasvim dovoljna jedna kašika ujutru meda za dobar i zdrav život.

Meso ali ne svako meso, za zdrav život i jak organizam preporučuje se piletina i od crvenog mesa teletina. Ove dvije vrste mesa imaju najviše esecijalnih aminokiselina , međutim meso treba jesti kuhano izbjegavati pečono i naravno bez kože jer kad je takvo ono se slabo vari i svara veliki tegobu u želucu ali i u samom organizmu.

Zeleni čaj ili kako ga drugačije zovu čaj koji čisti organizam od štetnih tvari je antioksidantski napitak, koji doslovno iz organizma izbacuje sve štetne tvari.

Bijeli luk, namirnica koja je poznata po tome da sadrži antibiotsko dejstvo, odvjek se koristio protiv upala i inače vrlo zdrava namirnica širokog spektra. Iako je u trudnoći treba paziti ove namirnice jer utiče na osobe sa niskim krvnim pritiskom, bitno je jesti u umjerenim količinama npr. Kao dodatak jelu.

Jogurt poznat po tome što sadrži probijotike odličan za probavu i crijevnu floru, Možete ga konzumirati uz jela ali i umjesto čaše vode, jer trudnicama jako odgovara.

Voće i povrće o njima se nema šta puno reći, to su riznice svih vitamina potrebnih za zdrav organizam. Bitno je povrće ne prekuhati jer tako ubijete sve vitamine, već pokušati jesti ga sirovog ili samo malo obarenog. Što se tiče voća njega treba praktikovati jesto tokom cijelog dana, razni kompoti od voća vam mogu puno pomoći tako da i njih slobodno možete koristiti.