Kardio vježbe na lopti – dinamični i drugačiji način vježbanja

Ove vježbe na lopti su i zabave, a i podignut će vam razinu otkucaja srca

Kardio vježbe na lopti - dinamični i drugačiji način vježbanja

Kad netko spomene ili pomislite na kardio  vježbanje prvo će vam na pamet vjerojatno pasti trčanje, brzo hodanje, plivanje, bicikliranje, rolanje ili neki oblik aerobnog vježbanja na spravama – orbitreku, steperu ili nečem sličnom. No, postoje i drugi načini aerobnog vježbanja, a jedan od njih je i onaj uz pomoć pilates lopte koju ima sve više ljudi u svom domu.
Podsjetimo se,  istraživanja su pokazala da se ljudi koji prakticiraju samo 30 minuta kardio vježbi (aerobnih) većinu dana u tjednu mogu dovesti u formu jednako brzo kao i ljudi koji vježbaju puno dulje. Dakle ako je dovoljno samo 30 minuta, onda ih treba što bolje i efikasnije iskoristiti kako biste postigli svoj maksimum u gubljenju suvišnih masnih naslaga.
Kardio vježbe na pilates lopti mogu biti itekako dinamične, zabavne, podignuti vam razinu otkucaja srca i pokrenuti trošenje masnih naslaga u tijelu.

Kardio vježbe na lopti – pilates studio Isis – Vježbanjem do zdravlja from Kreativna Poslovna Rješenja on Vimeo.

 

(www.cosmoshine.info)