Kako ojačati imunitet nakon porođaja

Prvih nekoliko mjeseci nakon porođaja može nastati iscrpljenost i stres koji mogu dovesti do bolesti

Lako se razboljeti tokom majčinog postporođajnog razdoblja koje je stresno i za mamu i za dijete i iziskuje mnogo neprospavanih noći, prilagođavanja mame na bebu I bebe na mamu.

Prvih nekoliko mjeseci nakon porođaja može nastati iscrpljenost i stres koji mogu dovesti do bolesti. Posljednja stvar koja vam je potrebna u ranim danima majčinstva / roditeljstva je da se osjećate gore nego što trebate. Bilo da vas hvata obična prehlada koja vas obilazi ili se pokušavate naviknuti na svoju novu rutinu, postoje određene stvari koje možete učiniti da biste poboljšali svoj imunitet u razdoblju nakon porođaja. U nastavku teskta donosimo nekoliko savjeta koji će vam pomoći da pojačate imunitet.

 Nastavite uzimati prenatalne vitamine

Predporođajni vitamini specifični su multi-vitamini koji pomažu u rastu fetusa, uz osiguravanje da majka dobije dovoljno hranjivih sastojaka. Često dodatke  s folnom kiselinom, koja je vitalni mineral koji treba primati tokom trudnoće, neke žene prestaju uzimati kada dijete stigne. Nove majke bi zapravo trebale nastaviti uzimati svoje vitamine, pogotovo ako odluče dojiti. Ovo bi moglo igrati nevjerojatnu ulogu u pružanju zdravog imuniteta u postporođajnom periodu.

 Pijte puno vode

Voda je izvrstan način za ispiranje organizma od svih toksina i potencijalnih bolesti. Ako ste odlučili dojiti, morat ćete se puno hidrirati. Da biste svom djetetu pružili dovoljno mlijeka, vaše tijelo mora neprestano primati dovoljno vode za proizvodnju. Dojenje nije lako, ali bez obzira dojite li ili ne, kako biste održali svoj imunitet u prvih nekoliko dana i mjeseci majčinstva, morat ćete osigurati da pijete puno vode.

 Šetnja

Šetnja je sjajan način izlaska vani zbog udisanja svježeg zraka. Hodanje ne samo da će omogućiti da vaš protok krvi cirkulira, s obzirom na količinu odmora koju ćete imati u prvim danima roditeljstva, već će i hodanje omogućiti da se nakon porođaja ili dolaska novog djeteta osjećate pomalo “normalno”. Iako se ova vježba može činiti laganom, ona je presudna, jer hodanje je izvrstan način za postizanje visokog imuniteta u postporođajnim danima.

 Dišite svježi zrak

U prvih nekoliko dana, sedmica, pa čak i mjeseci često se novi roditelj malo izolira. Između (vrlo normalnih) strepnji koje roditeljstvo dovodi do iscrpljenosti koja može potrajati, jednostavno trebaš da napustiš dom s djetetom, jer ako previše ostaneš u kući zatvorena možeš  srušiti svoj imunitet. Umjesto da dišeš zrak u vlastitom domu, važno je doći do svježeg zraka najmanje 30 minuta dnevno.

Odmor

Za razliku od ustajanja i kretanja, neophodno je da se u prvim danima roditeljstva dobro odmarate. Bilo da ste imali traumatičan porođaj ili prirodan, bez ikakvih suza, odmaranje je vrlo važan način ozdravljenja vašeg tijela. Ako odlučite da ne slušate svoje tijelo ili ignorirate savjet svog ljekara, riskirate se razboljeti i / ili ozlijediti sebe. Dakle, da biste održali svoj imunitet visok, preporučujemo vam da se dobro odmarate prvih nekoliko dana i / ili sedmica roditeljstva.

Pozovite pomoć

Može biti teško zatražiti pomoć kad postanete roditelj. Nisi li se potrudio emocionalno pripremiti za tako veliku odgovornost, može biti teško razaznati kada su problemi dovoljno veliki da se treba obratiti trećoj strani. Budite sigurni: nema sramote tražiti pomoć kad je trebate, posebno nakon porođaja. U stvari, možete dovesti svoj organizam do niskog imuniteta ako podnesete previše stresa.

 Jedite cjelovitu hranu

Hrana od cjelovitih žitarica odličan je način da pojačate energiju i poboljšate raspoloženje. Ne samo da su najlakši obroci za pripremu, već mogu napuniti vaše tijelo vitaminima i hranjivim tvarima koje vam tijelo treba tokom vašeg porođajnog putovanja. Tokom postporođajnog iskustva vjerojatno ćete krvariti (bilo da ste rodili vaginalno ili carskim rezom) otprilike 6 sedmica. Važno je održavati visok unos željeza. Konzumiranje tamnog, lisnatog zelenila odličan je način da dobijete potrebne hranjive tvari kako biste održali svoj imunitet i razinu energije na visokom nivou.

 Konzumirati zdrave masti

Zdrave masti su odličan način da izoštrite svoj um. Zdrave masti poput lososa, avokada i badema nevjerojatan su izvor energije. Tokom postporođajnih dana, morat ćete osigurati da konzumirate dovoljno zdravih masti kako bi imunitet bio visok.

Uzimanje užine

S obzirom na to koliko je važno primiti dovoljno minerala i hranjivih sastojaka u prvih nekoliko dana i mjeseci roditeljstva, ipak ne možemo zaboraviti koliko je teško pripremiti obrok. Između hranjenja, napijenja i utjehe novog djeteta, može biti nevjerojatno teško da novi roditelj jednostavno sjedne i uživa u obroku. Imajući to na umu, ako tokom dana ne jedete dovoljno, snizit ćete imunitet. Dakle, ako neprestano grickate tokom dana, osiguravate da ćete uvijek biti puni i opskrbljeni s dovoljno zdravih masti, vitamina i ugljikohidrata kako bi imunitet bio visok.

Tuš za opuštanje

Kao što je već spomenuto, stres može dovesti do fizičke bolesti kako velike, tako i male. Važno je provesti malo vremena samo za sebe; čak i ako je to samo vrijeme provedeno pod tušem, prilika je to da se opustite (bez plača novorođenog djeteta). Ništa nije bolje od vrućeg tuširanja kako biste osigurali zadovoljstvo da budete najsretnija i najzdravija nova majka.

Prethodni članak
Naredni članak

POVEZANI ČLANCI

Zadnje objave