5 super namirnica koje biste trebali jesti u trudnoći

5 super namirnica koje biste trebali jesti u trudnoći

Ovaj zdravi paket namirnica je bogat nutrijentima koji će buduću mamu i bebu očuvati zdravim u toku trudnoće ali i poslije.

U toku trudnoće ženino tijelo prolazi kroz razne faze i doživljava razne promjene. I mami i bebi su potrebne hranjive tvari ali i vitamini kako bi oboje ostali snažni i zdravi.

Da li znate koja je zdrava hrana za trudnoću? Ukoliko niste sigurni u nastavku teksta vam donosimo 5 namirnica koje biste trebale jesti ukoliko ste trudni.

Jaja – prenatalni proteini, veliki su izvor folata, gvožđa i kolina. Možete ih jesti pržena ili kuhana. Jaja su također relativno jeftina namirnica koja je bogata proteinima.

Slatki krompir – pun je hranjivih vlakana, vitamina B6 i kalija, kojeg ima čak više nego u banani. Također bogat je vitaminom C i željezom, te posjeduje bakra i beta-karotena.

Orašasti polodovi – hrskava užina koja je puna zdravih masti, uključujući omega3, proteine, vlakna i razne vitamine i minerale.

Grah i leće – ako niste veliki ljubitelj mesa onda su grah i leće pravi izbor kako biste nadomjestili izvor proteina, željeza, kao i folat vlakana i kalcija. Pečeni grah sadrži veliki količinu cinka.

Sok od naranče – jedna čaša svakog jutra nadomjesti vam dovoljnu količinu folata, kalijuma i naravno vitamina C.

Leave a Reply