10 stvari koje treba promijeniti prije trudnoće

10 stvari koje treba promijeniti prije trudnoće

Studije pokazuju da ovih 10 navika može imati učinak na vaše tijelo, kako bi poboljšalo mogućnost začeća zdrave trudnoće

 

Odluka da ostanete trudni je vjerovatno najbolja odluka koju ste mogli donijeti. Razne naučne studji bave se time šta je potrebno ženi da bi se pripremila za trudnoću i ulogu majke, kao i savjetima za očinstvo. Ipak, svi se slažu da je ovih 10 navika potrebno uvesti u svakodnevnicu kako bi, kada se trudnoća desi bili spremni za bebu.

 

  1. Riješite se mogućih problema

Dogovorite sastanak s vašim doktorom da utvrdite da nemate nikakve probleme koji bi mogli utjecati na trudnoću.

  1. Hranite se za dvoje

Jelo prije i tokom trudnoće se razlikuje po kvaliteti, a ne količini. Jedite više zdrave hrana i smanjite unos šećera i masti. Hrana koju jedete danas gradi kocke za vašu bebu sutra.

  1. Jedite više hrane „za mozak“

Pomozite bebinom mozgu da se zdravo razvija uz grah, jaja, orahe, sjemenke, maslinovo ulje, divlji losos (ili bilo koja druga masnija riba iz hladnih voda), jogurt i kefir, čitava zrna, spanak, zelen, kelj, brokule, suhe šljive, grožđice, borovnicu, narandže, crvenu papriku i paradajz.

  1. Izbjegavajte otrovnu hranu

Izbjegavajte ribu koja ima mnogo žive, uključujući sabljarku, ajkulu, kraljevsku skušu i slično.

Preskočite proizvode s nepasterizovanim mlijekom- mogu nositi bakterije koje uzrokuju listerioze, koje mogu uzrokovati pobačaj u trudnoći ili prijevremeni porod, ili infekciju kod beba.

Izbjegavajte „hot dog“, mesne proizvode, sirovu ili dimljenu morsku hranu, sirovo ili nekuhano meso – ove također mogu imati bakterije koje uzrokuju listerioze.

Dobro isperite i izgrebite povrće i voće – neoprano može sadržati ili proširiti određene mikroskopske organizme koji uzrokuju bolesti.

Izbjegavajte masnoću, djelimično hidrogenizirano ulje, dodani šećer (npr sirup od kukuruza koji sadrži mnogo fruktoze) i prerađeno brašno.

  1. Uzmite prenatalni vitamin

Dnevno uzimajte prenatalni vitamin s otprilike 400 mikrograma folne kiseline da biste spriječili većinu čestih problema pri porodu: spina bifida ili anancefalija

  1. Dođite do zdrave težine

Zbog komplikacije kroz trudnoću, biti ispod ili iznad idealne, zdrave težine je rizično. Dođite do zdrave težine prije trudnoće. Stabilizirajte otprilike 3 do 6 mjeseci prije pokušaja da zatrudnite.

  1. Naučite se opustiti

Duboko disanje, učestala relaksacija, vježba uma i transcedentalna meditacija pomoći će vam da se opustite. Pozitivno mentalno zdravlje i dobra podrška će vam pomoći da se riješite stresa trudnoće i roditeljstva.

  1. Poboljšajte imuni sistem

Infekcije i upale su vjerovatno najveća prijetnja zdravoj trudnoći. Smanjite masnoću u ishrani, jedite više cijelih zrna, voća i povrća koji su puni antioksidansa.

  1. Uklonite toksičnost u vašoj okolini

„Idite zeleno“ s koliko god kućnih proizvoda možete, da biste izbjegli reproduktivne i razvojne probleme.

  1. Budite porodični čovjek

Muškarci pridonose polovini genetike bebe. DNA sperme se može oštetiti duhanom, alkoholom, tabletama, kofeinom, dijetom, problemima sa zdravljem i štetnom okolinom. S obzirom da muškarci neprestalno proizvode novu spermu, ako se dobro čuvaju iduća 3 mjeseca, dosta stare i oštećene sperme se može zamijeniti novom zdravom spermom.