Naučnici dokazali: Priroda je najbolja učionica
, Image: 295456512, License: Royalty-free, Restrictions: Specifically, you may not use the Images in ways or contexts that might reasonably be construed as pornographic, defamatory, libellous or otherwise unlawful; Specifically, you may not use images depicting any model in any unduly controversial or unflattering context, unless accompanied with a statement indicating that the person is a model and the images are being used for illustrative purposes only., Model Release: yes, Credit line: Profimedia, Cultura RF

Naučnici dokazali: Priroda je najbolja učionica

Ming Kuo, vanredna profesorica na Odsjeku za prirodne resurse i nauku o okolišu na Univerzitetu Illinois i vodeća autorica na studiji Frontiers in Psychology, kaže da je očekivala da će kritička analiza podataka studija dovesti do više pitanja nego odgovora. Umjesto toga, zaključila je jedno: “Vrijeme je da se priroda shvati kao ozbiljan resurs za učenje“… “u stvari, trend povećanja količine nastave u zatvorenim prostorima u nadi da ćemo tako maksimizirati standardizirane performanse testova možda čini više štete nego koristi.”

“Pronašli smo čvrste dokaze da vrijeme u prirodi ima učinak osvježavanja pažnje, ublažava stres, potiče samodisciplinu, povećava fizičku aktivnost i kondiciju te potiče samomotivaciju učenika, uživanje u učenju i angažman”, objašnjava Kuo. “A sve to poboljšava učenje.”

Štoviše, priroda stvara mirnije, tiše i sigurnije okruženje za učenje; potiče više saradnje među učenicima, topliju komunikaciju, a pruža i više kreativnih i istraživačkih oblika igre.

Iako nijedan od tih učinaka nije nepoznat, ova analiza ih je prvi put skupila na jednom mjestu. Ujedinjeni, ovi rezultati jasno ukazuju na značaj provedenog vremena u prirodi. Oni također daju objašnjenje za ono što je zbunjivalo naučnike – zašto čak i male doze prirode ponekad imaju iznenađujuće velike učinke.

roditelji.hr