Trudnoća i vježbanje na spravama
Pregnant woman fitness isolated on white

Trudnoća i vježbanje na spravama

Pregnant woman fitness isolated on white

Vježbanje u trudnoći pruža niz prednosti, pod uslovom da je trudnoća uredna i da se redovno kontrolira. Aktivne trudnice su u boljoj tjelesnoj kondiciji, kvalitetnije spavaju, imaju bolju cirkulaciju, pravilnije dišu, i što je najvažnije, lakše podnose porođaj.

Ako vam ginekolog nakon svakog pregleda odobri vježbanje i izda potvrdu o urednoj trudnoći i tokom vježbanja ne osjećate simptome poput neobičnih bolova, probadanja i vrtoglavice slobodno uživajte u tjelesnim aktivnostima.

Kroz trudnoću tijelo se mijenja pa se i vježbanje treba prilagoditi mjesecu trudnoće.

U prvom tromjesečju mnoge žene još ne znaju da su trudne pa vježbaju prema uobičajenom programu treninga. U tom periodu, naglasak je na jačanju područja stomaka, leđa i karličnog pojasa te se vježbe sastoje od položaja koji će se u druga dva tromjesečja najčešće izbjegavati. U prva tri mjeseca bi vježbanje na orbitreku bilo idealno jer se povećava kondicija, jačaju trbušni mišići, jačaju mišići  leđa koji su jako bitni za kičmu koja je u trudnoći pod većim opterećenjem.

U drugom, a pogotovo trećem tromesečju stomak raste pa bi se vježbe za stomak trebale izbjegavati, za održavanje kondicije, te jačanje mišića karlice i nogu je idealan biciklo s naslonom, on pruža leđima prijeko potrebnu podršku.

Kod vježbanja je bitno da vam puls ne prelazi 140 otkucaja u minuti i da se tokom vježbanja osjećate ugodno i da vam vježbanje bude prijatno, a ne naporno.

Izvor vijesti: mamaibeba.rs