Pametni zalogaji za trudnice

Pametni zalogaji za trudnice

Jabuke, kikiriki maslac i krekeri

Za trudnice, najbolji zalogaj – poput ovog – kombiniraju sastojke s najmanje dvije skupine hrane.

S proteinima, vlaknima i zdravim mastima, ostat ćete siti između obroka. Stavite 1 ili 2 žlice maslaca od kikirikija među rezane jabuke i krekere od cjelovitog zrna. Izaberite prirodni maslac od kikirikija. Isprobajte različite kombinacije – maslac od badema (badem, sluz) i voće (kruške, banane)

 

Jogurt s orasima i voćem

Pripremite za tri serviranja mliječne masti s niskim udjelom masti, tako da vi i vaša beba dobijete dovoljno kalcija za snažne kosti i zube. Grčki jogurt ima više proteina od običnog jogurta, a može služiti i za punjenje. Obični jogurt ima manje šećera nego aromatizirani, ali oba su zdrava. Pospite 1 do 2 žlice oraha za bjelančevine i vlakna. Pokrijte s bobicama voća, komadićima breskve i grožđicima.

 

 

Smoothie

Počnite s jogurtom ili mlijekom kao bazom za jednu od vaših dnevnih obroka mliječnih proizvoda. Voćni sok ima previše praznih kalorija. Zatim dodajte banane ili bobice. (Upotrijebite smrznute da bi smoothie bio gušći.) Maslac od kikirikija daje proteine. Kakao prah može ga učiniti čokoladnim bez previše šećera

 

 

Proteinska čokoladica i voće

Držite zdrave zalogaje u torbici, ladici za stol i automobilu tako da možete jesti gdje god osjetite glad. Proteinse i energetske čokoladice dobro se pohranjuju, a hranjiviji su od čokoladnih granola. Većina ih ima vlakna, bjelančevine i zdrave masti bez puno šećera.