Učinkoviti savjeti kako izgubiti težinu nakon trudnoće

Učinkoviti savjeti kako izgubiti težinu nakon trudnoće

Što je trudnička težina?

Međutim, prekomjerno povećanje tjelesne težine može rezultirati previše masnoće. Gotovo polovica žena dobiva više od preporučene količine težine tijekom trudnoće

  1. Budite realni – Gubitak težine nakon trudnoće može potrajati. Ovisno o težini koju ste stekli tijekom trudnoće, realno je očekivati da ćete tijekom jedne do dvije godine izgubiti oko 4,5 kilograma. Ako ste stekli veću težinu, možda ćete imati nekoliko kilograma više nego što ste imali prije trudnoće. Naravno, s dobrom prehranom i vježbom, trebali biste biti u stanju postići bilo koju razinu težine koju želite. Dok količina težine koju izgubite nakon poroda može varirati, najvažnije je da se vratite na zdravi raspon težine.

Sudar dijeta (crash diet) – Crash dijeta usredotočena je na vrlo niske kalorijske dijete koje imaju za cilj gubitak veliku količinu težine u najkraćem mogućem roku. Nakon poroda, vaše tijelo treba dobru prehranu kako bi se liječilo i oporavilo. Osim toga, ako dojite, trebate više kalorija nego što je normalno. Niska kalorijska prehrana vjerojatno neće imati važne hranjive tvari i vjerojatno će vas ostaviti umornom. To je suprotno od onoga što vam je potrebno za brigu o novorođenčadi. Smanjenje unosa 500 kalorija dnevno potaknut će vas na sigurni gubitak težine za oko pola kile tjedno. Na primjer, žena koja jede 2.000 kalorija dnevno, mogla bi jesti 300 manje kalorija i izgubiti dodatnih 200 kalorija kroz vježbu, što bi smanjilo ukupno 500 kalorija.

Važnost dojenja – Dojenje ima mnoge prednosti i za majku i za bebu, uključujući:

  • Pružanje prehrane: Majčino mlijeko sadrži sve hranjive tvari kojem je dijetetu potrebno za rast i napredovanje u prvih šest mjeseci života.
  • Podržava imunološki sustav bebe: Majčino mlijeko također sadrži važna antitijela koja pomažu bebama u borbi protiv virusa i bakterija
  • Smanjuje veličinu maternice: Dojenje pomaže maternici povratak normalnoj veličini brže nakon rođenja.
  • Smanjuje rizik od bolesti kod dojenčadi: dojenčadi imaju manji rizik od bolesti pluća, stanja kože, pretilosti, dijabetesa, leukemije.
  1. Brojite svoje kalorije – Brojanje kalorija može vam pomoći da odredite koliko jedete i gdje se mogu pojaviti problemi u vašoj prehrani. Štoviše, to vam može pomoći da osigurate dovoljno kalorija kako biste osigurali potrebnu energiju i prehranu. To možete učiniti tako da vodite dnevnik hrane ili čak fotografirate svoju hranu kao podsjetnik na ono što ste jeli. Postoje i brojne korisne mobilne aplikacije koje vam omogućuju praćenje što jedete tijekom dana. Pomoću tih tehnika možete smanjiti veličinu dijelova i odabrati zdraviju hranu koja pomaže pri gubitku kilograma.

Odaberite zdrave proteine – Uključivanje proteina u vašu prehranu može potaknuti metabolizam, smanjiti apetit i smanjiti unos kalorija Studije pokazuju da protein ima veći toplinski učinak od drugih hranjivih tvari. To znači da tijelo koristi više energije za probavu od ostale vrsta hrane, što rezultira većim brojem kalorija.

Kratki i zdravi zalogaji – Hrana koju imate oko vas može imati veliki utjecaj na ono što jedete. Nadogradnja zdravih zalogaja kao što su rezano povrće, orašasti plodovi, voće i jogurt, možete osigurati da imate nešto pri ruci ako osjećate glad.

Izbjegavajte šećer i rafinirane ugljikohidrate – Šećer i rafinirani ugljikohidrati imaju visok postotak kalorija i obično su niski u hranjivim tvarima. Prema tome, visoki unos dodanog šećera i rafiniranog ugljikohidrata povezan je s povećanjem težine, dijabetesa, bolesti srca i nekih vrsta raka. Uobičajeni izvori šećera uključuju slatke napitke, voćni sok, bilo koju vrstu običnog šećera, bijelo brašno, kolače, kekse i dr. Kada odaberete hranu u trgovini, pročitajte sastojke proizvoda. Ako je šećer jedan od prvih sastojaka na popisu, taj proizvod vjerojatno je bolje držati podalje.

Počnite vježbati – Kardio, kao što je hodanje, jogging, trčanje, vožnja biciklom, pomaže vam da sagorijevate kalorije. Vježba poboljšava zdravlje srca, smanjuje rizik i težinu dijabetesa i smanjuje rizik od nekoliko vrsta raka. Iako vježba sama ne može pomoći da izgubite težinu, morate je kombinirati s zdravom i niskokaloričnom prehranom.

Unos tekućine- Unošenje dovoljno tekućine bitno za svakoga tko pokušava izgubiti težinu. Pitka voda također može smanjiti apetit i unos kalorija. Za dojilje žene, zadržavanje hidrata posebno je važno za zamjenu tekućina izgubljenih kroz proizvodnju mlijeka.