Dobre navike spavanja beba

Dobre navike spavanja beba

Djeca rastu i razvijaju se brzo pa je važno da imaju dovoljno sna kako bi im pružili potrebnu energiju za aktivnu igru ​​i dobro zdravlje. Imajući dobre navike spavanja, poput rutinskog vremena spavanja i osiguravanje opuštenog i sigurnog okruženja spavanja, može pomoći vašem djetetu da dobije san koji mu je potreban.

Spavanje novorođenčadi varira. Ali nakon mjesec dana, većina beba spava od 14 do 17 sati tijekom dana i noći. Postupno, beba će spavati više noću i manje tokom dana. Način rada mirovanja kontroliran je unutarnjim satom našeg tijela koji nas održava budnim tijekom dana i potiče spavanje noću. Naš sat tijela pomaže uskladiti oslobađanje hormona koji se zove melatonin, koji govori našem tijelu da je vrijeme za spavanje. Većina djece zaspne u roku od 20 minuta pri odlasku u krevet. Važno je uspostaviti rutinsko vrijeme za spavanje danju i noću. Dobra prehrana i vježba pomoći će vašem djetetu da dobije dobar san. Tamo gdje je to moguće, pokušajte uskladiti vrijeme spavanja s vremenom obroka, tako da vaše dijete ne odlazi na spavanje gladno ili previše sito.

Tjelesna aktivnost i igra tijekom dana također će pomoći vašem djetetu da iskoristi energiju, pa je manje vjerojatno da će biti nemirni u vrijeme spavanja. Potaknite neku igru ​​na otvorenom, jer izloženost sunčevoj svjetlosti pomaže regulirati san.Vremensko razdoblje prije spavanja može pomoći vašem djetetu da prelazi s igranja na spavanje. Aktivnosti, poput gledanja knjiga, pričanja vašem djetetu priču ili puštanje neke nježne glazbe, mogu im pomoći da se osjećaju mirno, opušteno i pospano. Vremenske stanke mogu biti osobito korisne ako imate poteškoće pri uspavljivanju djeteta tijekom dana.Važno je da se bebe osjećaju sigurno i opušteno u snu. Neka djeca mogu postati uznemirena ako ostaju sami u mračnoj sobi za spavanje. Korištenje noćnog svjetla, ili ostavljanje vrata, može biti utješno.

Zdrava hrana. Snažne vježbe. Okrepljujuće spavanja. To su osnovne bitne stavke za ljudsko zdravlje — Ali jeste li znali da djeca imaju vrlo različite  potrebe spavanja za razliku od odraslih? Odraslima treba 7-8 sati neprekinutog sna svakih 24 kako bi se osjećali naspavani. Za vrijeme spavanja odrasli prolaze kroz 4 faze spavanja, od nekih 90-100 minuta. Na kraju svake faze odrasli se probude i ponove faze. Bebe imaju samo 2. faze spavanja, odnosno aktivan san i miran san. Te faze su kratke, oko prilike 50-60 minuta za prvih 9 mjeseci bebinog života, prije nego što ih se spavanje počinje mijenjati da bude više kao i kod odraslih. Kada beba počne drijemati možete vidjeti kako pomjera svoje tijelo, leprša kapcima ili možete čuti kako beba ispušta nježne zvukove.

Na pola jedne faze spavanja, beba počinje prelaziti u drugu fazu. U mirnom snu, vidjet ćete kako je disanje beba sporije, te ima manje pokreta tijelom. U mirnom snu za razliku od odraslih, kod bebe je malo vjerojatno da će im san poremetiti zvuk.  Bebe imaju jedinstvene faze spavanja, koje mogu potrajati mjesecima prije nego što beba počne spavati cijelu noć. Prvih 6-8 tjedana su najčešće najteža. Neki roditelju su uvjereni da beba miješa dan i noć. Te faze spavanja kod beba je iscrpljujući put u životu svakog roditelja. Izbjegavajte savjete kako naviknuti bebu da spava, to su neučinkovite i vrlo opasne stvari za vašu bebu, jer ignoriraju razvojne faze spavanja. Vaša beba će prirodno početi duže spavati i kroz razvijanje će produžiti svoj san kao i odrasli. Nakon prvih 6-8 tjedana života, bebu će vjerojatno trebati hraniti svaka 2-4 sata kroz noć.